اخبار فناوری و دانلود رمان

ساخت وبلاگ

 

همیشه نمی توان بطور قطعی فهمید این عطر اصل است یا نه ، اما برای تشخیص عطر اصل و تقلبی آزمایش های بیشتری انجام می شود و مردم در تلاشند تا عطرها را جعل کنند.

در نگاه اول ، یک رایحه جعلی و اصلی یکسان به نظر می رسد، اما در حقیقت اینگونه نیستند … ویژگی های بسیاری وجود دارد که می توانید به شما در دانستن اینکه یک عطر واقعا اصل است یا خیر، کمک کند
ساده ترین راه برای خرید به فروشگاه عطر که اطمینان صد در صد دارید مراجعه کنید تمام عطرهای آنها را تضمین می کند.

  1.  مواد تشکیل دهنده آن چیست؟

یک عطر اصلی در یک روز ساخته نمی شود، حداقل یک سال طول می کشد تا ساخته شود و تمام مواد و ترکیبات آن در آخرین جزئیات مورد مراقبت قرار می گیرند، به عنوان مثال در عطرهای اصلی الکل با کیفیت بالا ، مورد استفاده قرار میگیرد در حالی که در عطرهای فیک ممکن است سمی و حساسیت زا باشند ، عطرهایی که معتبر نیستند می توانند برای ما مشکلات سلامتی ایجاد کنند

اگر می خواهید بتوانید تشخیص عطر اصل و تقلبی را بدانید و اینکه این یک عطر اصلی است و  به خاطر داشته باشید که اگر مدت زیادی دوام نیاورد ، یک عطر فیک است و همچنین این مهم است که بدانید مارک های اصلی از رنگ های کم رنگ به عنوان مایع نهایی استفاده می کنند. در اکثر بطری ها ( نه همه ) این ترفند را امتحان کنید: بطری را تکان دهید و اگر حباب های کوچکی ایجاد کرد که بلافاصله از بین می روند، این عطر اصلی خواهد بود.

  1. به بطری (شیشه) عطر نگاه کنید.

به عنوان یک قاعده کلی ، بطری عطر اصلی از شیشه ای صاف و با کیفیت ساخته شده است و معمولاً شفاف است به گونه ای که رنگ عطر دیده می شود و همچنین معمولاً از یک قطعه ساخته می شود ( یعنی اجزای مختلف شیشه عطر بر هم سوار نمی‌شوند و در یک قالب یک تکه هستند) .

 

  1. بسته بندی و جعبه عطر

بخش عطر یک بازار بسیار رقابتی است و امروزه هنگام خرید عطر با تعداد نامتناهی مراکز تجاری روبرو هستیم به همین دلیل بازاریابی و بسته بندی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند ، نگاه به بسته بندی عطر باعث می شود که شما آن را دوست داشته باشید و حداقل احساس می کنید می خواهید آن را بخرید و برای همین ما با طرح ها ، رنگ ها ، چاپ ها ، تایپوگرافی ها ، مواد و خلاقیت بازی می کنیم.

عطرهای اصلی از جعبه های ساخته شده از مواد باکیفیت استفاده می کنند و جعبه ها را به خوبی تقویت کرده و از داخل محافظت میکند تا بطری شکسته نشود یا آسیب نبیند. اگر جعبه عطر را شکننده یا از مقوا با کیفیت پایین و وزن کم پیدا کنید ، مسلما نمی‌تواند مربوط به یک عطر اورجینال باشد.

  1. بچ کد و نماد اصالت کالا

در این قانون آمده است که همه عطرها باید دارای برچسب مخصوص باشند که در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین بیان می کند که باید یک کد(بارکد ) قابلیت ردیابی داشته باشد.

  1. سلفون

ممکن است کمی بی اهمیت به نظر برسد ، اما سلفون نیز یکی از سرنخ هایی است که می توانیم از آن استفاده کنیم تا دریابیم که این یک عطر اصلی است یا خیر .

اگر چروک ، نقص پارگی ،نامرتبی یا بدتر از آن پیدا کردید یا اصلا اگر سلفون وجود ندارد ، این میتواند نشانه ای برای عطر فیک باشد .

برای راحتی شما ، ما تضمین می کنیم که تمام عطرهای فروشگاه آف کالا  ۱۰۰٪ اصلی هستند و آنها با بهترین مارک ها کار می کنند تا از ایمنی و رضایت شما اطمینان حاصل شود.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 472 تاريخ : 16 فروردين 1399 ساعت: 11:4